کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه
کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه

قطع شدن صدای ویندوز

یکی از مواردی که بدلایل خاصی اتفاق می افتد قطع شدن صدای ویندوز بدون هیچ دلیلی می باشد . به عنوان مثال بدون اینکه چیزی را تغییر داده باشید به صورت یکدفعه صدا قطع می شود . 
به طور کلی دو دلیل برای بوجود آمدن این مشکل وجود دارد . اول بروز رسانی درایور ویندوز که در بعضی از مواقع به صورت خودکار انجام می شود و دوم پیش فرض شدن هدفون درکنترل پنل به جای اسپیکر که آیکون صدا فعال می باشد ولی صدایی پخش نمی شود . وقتی اسپیکر را روشن می کنید یا یک موسیقی پخش می کنیدمشاهده می کنید که اکولایزر در حال حرکت می باشد ولی صدای پخش نمی شود از طرف دیگر آیکون صدای ویندوز نیز در حال اجرای موسیقی می باشد . در ادامه روش برطرف کردن این مشکل را برای شما توضیح میدهم تا با استفاده از یکسری از کارهای ساد به راحتی صدا را به حالت اول برگدانید .

1. اگر ویندوز شما 7 می باشد وارد دیوایس منیجر شده و ببینید بر روی آیکون صدا آیا علامت سوال زرد رنگ وجود دارد یا خیر . اگر علامت ضربدر زرد رنگ وجود دارد بر روی هر کداک کلیک راست کرده و گزینه Unistall را انتخاب کنید . سپس یکبار سیستم را ریست کرده و وارد ویندوز شوید تا ویندوز به صورت اتوماتیک درایور را نصب کند .

1 مشکل قطع شدن صدای ویندوز

2 مشکل قطع شدن صدای ویندوز

 

2. اگر روش بالا را انجام دادید و سیستم باز بدون صدا است باید کنترل پنل را بررسی کنید . وارد Control Panel شده و بر روی آیکونSound کلیک کنید . در همان سربرگ PlayBack  ببینید به عیر از اسپیکر هدفون فعال نباشد . اگر علامت اکولایزر یا پخش کننده صدا بر روی هدفون تیک سبز رنگ خورده است باید این گزینه را از حالت پیش فرض خارج کنیم . کافیست اسپیکر را انتخاب کرده و بر روی منویSet as defult کلیک کنید . با این دو روش صدای سیستم درست می شود . اگر این دو مرحله جواب نداد CD درایور مادربرد را گذاشته و یکبار اجازه بدهید اجرا شود . 

3 مشکل قطع شدن صدای ویندوز

4 مشکل قطع شدن صدای ویندوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.