کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه
کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه

کامپیوتر ارومیه

دانلود نرم افزار برای حفظ امنیت در اینترنت


1497870381 total privacy 1 دانلود نرم افزار برای حفظ امنیت در اینترنت
Total Privacy v6.54.380

Pointstone Total Privacy نرم افزاری کاربردی در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربر در اینترنت می باشد. با این نرم افزار دیگر نگران هک شدن اطلاعات خود توسط هکرها و برنامه های جاسوسی نباشید. این برنامه امنیتی قادر است اطلاعات مهم و شخصی موجود در قسمت های مختلف سیستم عامل که احتمال می رود به علت ذخیره شدن در فایل ها، موجب سوء استفاده قرار گیرد را پاکسازی کند. در حقیقت این ابزار قدرتمند، بر هر جای سیستم که اطلاعات وجود داشته باشد، نظارت می کند و هرجا که اطلاعات دچار مشکل شده باشند، به پاکسازی آنها می پردازد. نرم افزار پیش رو، Cache فایل های مرورگر IE ، آدرس های ذخیره شده در Address Bar و Temporary Files را پاکسازی می کند.

قابلیت های کاربردی نرم افزار Pointstone Total Privacy:
– قابلیت پاکسازی کوکی ها و آدرس های ذخیره شده در Address Bar
– قابلیت پاکسازی فایل های موجود در پوشه Temporary Files
– قابلیت پاکسازی فایل های تاریخچه ( History )
– قابلیت پاکسازی Cache فایل های مرورگر IE
– امکان حذف فایل های اضافی و غیر مهم موجود بر روی هارد دیسک
– حجم قابل قبول و کاربری آسان
راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.


لینک دانلود:                                        

رمز فایل:

  • پسورد:computeriran
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.